[LINUX:23392] Re: Bayram ve Yeni yil, New Year

From: Onur Safak (onur@postproduction.com.tr)
Date: Mon 25 Dec 2000 - 15:50:33 EET

Hııı??? Bwuhhahaha cok komiksiniz volkan beyciğim valla ilahi size... Ya
arkadaşlar kusura bakmayın bu tür mesajları olabildiğince es geçmeye
çalışırım, son noktaya kadar tuttum kendimi ama dayanamadım koptum bu
mesajla donu yırttık valla, hadi iyi bayramlar mutlu yıllar...

Onur Safak - QuaRizzma
3D Graphics Animator
Multimedia Dept. - Post Production
e-mail 1 : onur@postproduction.com.tr (primary)