[LINUX:23389] RE: MySQL hakkinda

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Mon 25 Dec 2000 - 11:55:57 EET

Merhaba,

ilginiz icin tesekkurler. Dediginizi zaten yapmaya niyetlenmistim.

Ancak merakim rpm'in neden calismadigi... Yani PostgreSQL'in direk
calistigi bir ortamda MySQL'in calismamakta neden bu kadar direndigini
anlamakta zorluk cekiyorum!

isin aslina bakarsaniz PostgreSQL'i kullanan birisi oalrak MySQL'in ne
kadar zor calistigini bliyorum; ama bir de kendim denemek istemistim.

Sevgiler, iyi calismalar...

Devrim - madness - GUNDUZ