[LINUX:23368] Re: Bayram ve Yeni yil, New Year

From: Sonat Dennis Ozturk (seytan@wanadoo.dk)
Date: Sun 24 Dec 2000 - 19:59:16 EET

Ben allahina kadar muslumanim lam. Senden daha muslumanimdir. Konunun bati
oldugu her sekilden anlasiliyor. Actigin konununda bati davasi oldugunu
herkez biliyor. ben marry christmas ile ilgili birsey demedim zaten. Ama
birisi burada inanan herkesin noelini kutlarsa buna kimsenin birsey demeye
hakki yok. Eger bunun linux le alakasi olmadigini soliceksen o zaman
birbirimizin bayraminida kutlamayalim.
bu arada seytan benim nickim. Eger satanist olmus olsam taptigim seyin adini
almam kendime. Bu satanizm dalavereleri cikmadan oncede benim nickim buydu.
Hadi simdi susalimda benim sorunuma yardim etmeye calisin bzImage ile de
olmuyor hala system is too big iimi. deli olacam
Sonat Dennis Ozturk
          SeyTaN