[LINUX:23345] Re: Off Topic: Counter-Strike Dedicated Server On Linux

From: beyhan (turkuaz2000@superonline.com)
Date: Sat 23 Dec 2000 - 17:05:21 EET

slm ayni seyi bende kurmaya ugrasiyorum half-life serveri ve cs serveri
cektim fakat cs serveri 2 ci cekisim oldugu halde dosya bozuk cikiyo
dosyanin adresini ve nasil kurdugunuza dagir ufak defek biligiler verir
seniz cok sevinirim ozel mail atmak isterseniz mail adresim
turkuaz2000@superonline.com
tesekkurler