[LINUX:23341] Re: Bayram ve Yeni yil, New Year

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Sat 23 Dec 2000 - 14:52:48 EET

On Saturday 23 December 2000 12:02, you wrote:
> benim asil demek istedigim bu liste de yeni yil, cadilar bayrami, noel ,
> ... gibi kulturmuz de olmayan seylerin millete yollanmasi ....
>
> yani burada linux - bilgi paylasim gibi konular konusalacak yerine bazi
> vatandaslarin hic bu konulara alakasiz mail atmasina kizarim
>
> eger bati kulturune cok merakli ise kendi `batili` arkadaslarina bu tur
> tebrik maile atsin. burada bunlarin isi yok

Sayin Volkan KUMBASAR arkadasim,

Bizim kulturumuzde mailing list uzerinden konusmak varmi ? Biz mi cikardik bu
internet kulliyatini ?. Simdi bu batili kardesler tutupda
"Listedeki userlarin dinlerini belirten bir kisim olsun, Budistlere,
samanislere, agnostik ve ortodoks lara support vericez, digerlerine vermicez
" derse nooolcak ???

Hem sen neye dayanarak insalara kafir sifati yakistirabiliyorsun. Madem bu
konuda engin bilgilere sahipsin bak Turkiyede TV kanallari din konusunda
birbirini yiyor, Linux listesinde hareket serisi yapacagina geldi burdakileri
engin bilgilerinden mahrum birakma.

Konunun bir baska yonu ise, insanlari batili olmakla taciz ederken, neden
bunu BATILILARIN BEDAVA HIZMETLERINDEN FAYDALANARAK yapiyorsun ?
Bu ne perhiz bu ne lahana tususu hocam?
Madem bu konuda bu kadar hassas bir insansin bari kendi icinde ters dusme.

Sonra burda cok daha problemi konular mesela benim kullandigim pop3 server
lar her logoff ta SAYANORA diyor, Napicez simdi ? Kulturel yozlasmaya neden
oluyor diye pop3 serveri siliimi yani ?

Isin asli tavrindan son derece rahatsiz oldum. Arkadas iyi niyet gosterip
kendi capinda kutlama tebrik olayina girmis, eyvallah. Ha bunun linuix
listesinde olup olamayacagi teknik bir tartisma konusu. Tepkini gostereceksen
oyle goster. Tutupta adamlar batili ben dogulu baslarim boyle ise tarzinda
ortami agresifize edip listede kulturel catisma ibaresi gostermenin alemi yok.
Zaten yeteri kadar teknik derdimiz var ustune ustluk bilmem kac yuzyildir
cozulememis kutlurel catismalari buraya tasima LUTFEN.

GNU / Linux camiasi olarak. 77.5 milletin 7500 tane kulturel ozelligini
tasiyan bir toplumuz. Caminain kulturel ozellikler bu sistemin icine tamamen
sinmis durumda. Bu saatten sonra bunlari yargilamak hic kimseye dusmez.

Dur birde egzantirik bir tebrik mesaji atiimde tuzu biberi olsun...

Hepinizine Happy Ramazan Baryamlari (ve tatilleri) dilerken ayni zamana denk
gelen Noellerinizde Mubarek olsun.

Hayir simdi Noel Baba gelsede sole 4 islemcili bi VA linux getirse fena mi
olur ?.

--
Sancar "Delifisek" Saran                                  saran@ktg.com.tr