[LINUX:23334] Re: Bayram ve Yeni yil, New Year

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Sat 23 Dec 2000 - 13:03:37 EET

Merhaba,

Sanirim soz konusu mail dikkatimden kacti; ama yorum getirmek isterim:

Bu liste insanlarin bulustugu bir nokta. Kafamizi bilgisayardan
kaldirabilidigimiz nadir anlarda sosyal seylerin de paylasilmasi gerekir.

Gelgelelim; bu tur seyleri "batili" diye dislamak tamamen -komik- aslinda.
Sizin kullandiginiz Linux sanki taiwan mali... php'yi de Araplar uretiyor.

Lutfen, insanlarin iyi dileklerini bu sekilde karsilamayin.

Hepinizin bayramini ve yeni yilini kutluyorum.

Sevgiler,

Devrim GUNDUZ