[LINUX:23319] İnternete bagli oldugum halde neden sayfalar acilmiyor

From: bekir (bekirsimsek@yahoo.com)
Date: Sat 23 Dec 2000 - 01:23:36 EET

Selam
Linux konusunda oldukca yeniyim ve hergun birazdaha
yeni seyler ogrenip
ilerlemeye calisyorum fakat nedenini cozemedigim bir
sorum var

Okulumuzdaki yakalasik 12 kadar makinayı linux
uzerinden internete
cikartiyorum.Fakat ayni anda tüm makinalar web de
gezinmeye baslayinca
yaklasik yarim saat sonra hic bir web sayfası
acilmiyor.ifconfig komutu ile
internet baglantisi oldugunu goruyorum ama nslookup
komutunu calistirdigimda
servis saglayicinin yada baska bir web sayfasının dns
ine
ulasamıyorum.Baglantiyi kesip yenden baglandigimda
herhangi bir sorun
olmuyor ama süre ilerledikce hiz dusuyor belirli bir
süre sonunda yine
hiçbir sayfa acilmiyor.

Sorun nerede olabilir ?eksik yaptıgim veya yapmadigim
birseyler mi
var?Yardimlariniz için simdiden tesekkurler

 mandrake 6.1 kullaniyorum ,squid proxy ve ipchains
kurulu.ag uzerindeki
butun windows makinalar birbirlerini ve linux kurulu
makinayı pingliyorlar.