[LINUX:23305] Re: smtp+antivirus

From: Ersen Elmaogullari (ersen@bt.deu.edu.tr)
Date: Fri 22 Dec 2000 - 18:48:17 EET

Selam ...

Hic bir firewall programi virus detection yapmaz esasen !!!!!

Checkpoint te yapmaz ...
Checkpoinmt yapiyor diye dedginiz sey aslina ..
MIMESweeper diye bir program baska bir sirket tarafindan (http://www.us.integralis.com.) firewall-1 ile entegre calisan bir program ..

At 15:08 22.12.2000 +0200, you wrote:

checkpoint yapiyor
On Fri, 22 Dec 2000, Sancar Saran wrote:

> Date: Fri, 22 Dec 2000 14:11:01 +0200 (EET)
> From: Sancar Saran <saran@ktg.com.tr>
> To: Multiple recipients of list LINUX <linux@listweb.bilkent.edu.tr>
> Subject: [LINUX:23286] Re: smtp+antivirus

> Himmm hangi firewall yapiyormush bunu, merak ettim simdi ?

Copyright (c) 2048-2046 Cryptos Security Inc.

Bu sayfada yazilanlarin tum haklari Cryptos Security Inc.'e aittir. Kaynak
belirtmeden "dur $unu arkada$lara mail'le forward ediim eheh" diye aklindan
geciren hakkinda gerekli islemler yapilacakdir. Yazilan entrylerin (mail)
iceriklerinden yazarlari sorumludur bir gun "kim lan bunlar" diye kapiya
biri gelirse "abi buyur hepsi emaili kayitli as kes" denecektir.

-Cryptos