[LINUX:23244] Zen felsefesi ve yerel ağ kurulumu

From: M. Kadircan Abali (kadircan@interstone.com.tr)
Date: Thu 21 Dec 2000 - 15:03:43 EET

Geçen ethernet sorunumun çözümünde katkıları bulunan herkese teşekkür ederim gümbür gümbür çalışıyor... Bir kaç meseleye açıklık getirmek istemekteyim.

1) Başak burcu değilim, yay burcuyum. Hatta yakında doğum günüm var, ve bana almak istediğiniz tüm hediyeleri lütfen aşağıdaki adrese yollayın.

2) Sistemin çalışmamasının sebebi, benim daha evvel bunu iki kere okumuş olmama rağmen kafama göre bir renk sırası seçmek. Batsın bu elektromanyetizma olayı. Şimdi herşey çalışıyor.

3) Visual basic'ten nefret ediyorum ve beni VBA'de program yazmaya zorlayan zihniyeti esefle kınıyorum.

Hürmet ederim efendim
Peace!

Kadircan!