[LINUX:23212] RedHat 7.0 icin Qmail

From: Huseyin YUCE (hyuce@marun.edu.tr)
Date: Wed 20 Dec 2000 - 19:34:29 EET

Merhaba,

uzun bir suredir RedHat 7.0 uzerinde Qmail 1.03 ile ugrasiyorum.

-IPv6 protocol destekliyor.
-checkpass - password kontrolu
- qmHandle - qmail queue icin yonetim (remote ve local)
- rblsmtpd - RBL sitelerini kullaniyor ayrica SPAM filter
yapabiliniyor. ayrica 8bit mime SMTP authendicate yapabiliyor
- qmail-fix
- qmail-msglog - loglar tutabiliyor
- qmail-qsanity - qmail queue deki butun dosyalri gozden geciriyor
- qmail-lint - qmail konfigrasyonu goden geciriyor
- tarpit - SPAM icin tool
- xinitd - pop3 smtp qmqp

fakat henuz kullanilabilir durumda degil. SPEC konusunda bazi
problemlerim var ayrica test edebilecek arkadaslara ihtiyacim var.

Bu konuda bana yardimci olabilecek arkadaslarin benle
*hyuce@marun.edu.tr* temasa gecerlerse sevinirim..

--
Saygilar....,

Huseyin e-mail:hyuce@marun.edu.tr 19:14:54 20.12.2000