[LINUX:23196] Off Topic: Counter-Strike Dedicated Server On Linux

From: HorNET KnighT (hornet@prontomail.com)
Date: Wed 20 Dec 2000 - 15:32:06 EET

Merhaba Arkadaslar,
Isyerinde Slackware7.1 uzerine Half-Life'in son versiyonunu
(dedicated server) ve Counter-Strike v.1.0 i kurdum. Server LAN
uzerinde calisiyor ancak, Eve gidip baglanmaya calistigimda LAN
uzerinde olmadigim icin beni kabul etmiyor ve bu sorunu bir turlu
asamadim. Ayrica bir sekilde WON authentication servlerlarina
baglanip CD-KEY'i kontrol ediyor ve Invalid CD-KEY hatasini veriyor.
woncomm.lst adli bir dosya icerisinde bulunan WON.net authorization
server listesini sildim (disable ettim demek daha dogru olur) ancak
bu kez de Trying to communicate with WON servers diyor. Ne yaptimsa
basaramadim. Bu oyun ulkemizde legal olarak satisa sunulmus degil.
Yurt disindan getirtmek de pahali olacagindan, ayrica arkadaslarimin
hepsinin bunu yapmasini isteyemeyecegimden yardima ihtiyacim var. Bu
daha once Turk.Net, UltraTv, SNN Inc ve ANet bu problemi bir sekilde
cozmushler. Ancak yardimci olmayacaklarini soylediler. Konu hakkinda
bilgisi, onerisi ve yardimi olabilecek arkadaslarin liste disi olarak
yanit vermelerini rica ediyorum.
 Off-Topic ile listeyi mesgul ettigim icin tum uyelerden ozur
dilerim. Ama artik sIkIntI bastI, bu yuzden yazdim.
Tesekkurler, Iyi calismalar...