[LINUX:23160] Re: KDE2 ve kicq

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Tue 19 Dec 2000 - 19:14:26 EET

--- Serdar Cevher <scevher@hotmail.com> wrote:
> Merhaba,
>
> Mandrake 7.2 ve KDE2'ye kicq kurmaya calisiyordum...
> (Mandrake 7.2'yi en basit seçenegiyle kurmustum,
> nasil geçiyordu hatirlamiyorum (benim hafizam da çok
> kötüymüs yahu...) öntanımlı sanirim, o yüzden
> compiler'lar tam olarak yüklenmemisti...) Rpmdrake
> araciyla gereken gcc eklentilerini ve ivir-zivirlari
> kurdum.. Gene hata verdi, gene verdi, ve ben sonuna
> kadar gerekenleri kurdum. En sonunda gene kurmayi
> denedigimde en son Qt'yi kontrol etti, diger
> dosyalara bakarken.. :
> "Your system is not able to compile a small KDE
> [...]

 Sorun, KDE application compile edemez demesinde...
KDE library leri kurulmamis gibi, onlari kurmayi dener
misiniz ? Belki de kurulu, ama siz compile ederken bir
degisken olarak nerede olduklarini tanitmaniz
gerekiyor olabilir.

 Bir de, bence compile etmekle ugrasmayin. rpmfind.net
e gidip rpm ini bulun, daha zahmetsiz kurarsiniz.

                                      Onur