[LINUX:23153] Re: Mandrake 7.2

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Tue 19 Dec 2000 - 15:59:28 EET

en son VA LINUX kurdum
www.valinux.com
dan ulasilabilir
genel olarak populer dagitimlari alip elden gecirip kendi release
lerini uretiyorlar.
benim kurdugum va linux

redhat 7.0.2 va enh. seklinde adlandirilmis ve bence basarili. tabi
server olarak kurdugum icin X gibi pekcok gereksiz seyi kurmadim
minimal bir kurulum oldu epeyce de performansli calismakta.

Egemen Ergel
egemen.ergel@rt.net.tr

Deneyim hiçbir zaman yanılmaz, yanılgıya düşen yalnızca kendi
sonuçlarını doğuran ve nedeni deneyimleriniz olmayan kararınızdır.

LEONARDO DA VINCI ( 1510 )