[LINUX:23148] Re: Squid kisitlama tesekkurler ama

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Tue 19 Dec 2000 - 15:43:02 EET

1- Browser ayarlarinda local network icin "proxy kullanMA" ayarini yaparsan
local web erisiminde problem olmaz.
2- Yada browserlarda proxy ayari var iken ikinci bir ipchain ile web server
a giden makinalara "www" erisimini ACCEPT edeceksin.

ipchains -A input -p TCP -s 0/0 -d 127.0.0.1/32 80 -j ACCEPT /*cachemgr.cgi
icin*/
ipchains -A input -p tcp -s 0/0 -d <ip_address_of_web>/32 80 -j ACCEPT

Iyi calismalar..
Ilker G.

Bu e-postada bulunan tüm fikir ve görüşler ve ekindeki dosyalar sadece adres
sahib(ler)ine ait olup, Sümerbank A.Ş hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.
The information contained in this E-Mail and any files transmitted with it
are intended solely for the use of the individual or entity to whom they are
addressed and do not reflect those of Sumerbank A.S.