[LINUX:23143] kullanici login takibi

From: Adem GUNES (adem@alaeddin.cc.selcuk.edu.tr)
Date: Tue 19 Dec 2000 - 14:58:20 EET

selamlar,
belirttigim bir kullanici sisteme login olur olmaz benim konsoluma bir uyari
yazacak (ICQ'dakine benzer) ve kullanicinin (terminal) ekraninin bir
kopyasini da benim konsoluma yonlendirecek (tabii kullanicinin bundan haberi
olmayacak) bir operasyon yapmak icin neler yapabilirim..? (bu arada ben root
olarak login durumdayim.)

ben manual olarak who listesine gore kullanicin TTY'sine bakarak
cat < /dev/pts/n (n=0,1..) denedim, olmadi... (zaten olmasini da
beklemiyordum.. :)

thanx...
adem