[LINUX:23136] Re: software modem (SM56 = (:, ROCKWELL = :)..) -> URL

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Tue 19 Dec 2000 - 14:06:28 EET

On Mon, 18 December 2000, Suleyman wrote:

> Merhaba driveri nerede bulabileceiğimiz hakkında bilgi verirmisiniz..
>
> Bende de Conexant var. Benzer bir driver i ben de bulmustum. ama elimedeki modeme uyduramamistim..

Pardon.. Bazen gaflet ve delalet icinde boyle ahmakliklar yaptigimiz oluyor. Iste URL:

http://www.olitec.com/pub/HSF_V1.01.02_K2.2.14-5.0.tar

Kurulum talimati ise burada, but it's france lang, Kisaca cevirirsek,

http://www.olitec.com/pci56kv2.html

1. tar dosyasini indirin.
2. dosyayi acin:
   tar xzf HSF....
   PCI_56K_V2 klasoru olusacak..
3. Surucuyu (driver) calistirin:
   cd PCI_56K_V2
   ./ins_all

4. Modeme /dev/modem uzerinden ulasabilmelisiniz. lsmod ile modulun yuklendigini onaylayin vs. vs.
   Surucuyu kaldirmak icin

   ./rm_all

Lise fransizcasi ile bu kadar cikarabildim. Umarim isinize yarar. Bendeki Aztech Conexant HSF, Vestel'den geldi.

Saygi ve sevgiler..

Find the best deals on the web at AltaVista Shopping!
http://www.shopping.altavista.com