[LINUX:23130] Ynt: linux server ile dos programi

From: Recep ŞİMŞE (simsek@yildiz.edu.tr)
Date: Tue 19 Dec 2000 - 11:33:58 EET

ben test amaçlı kurduğum rh 6.2 de samba kurdum. win makinalarla aynı ağ
ortamında paylaşabiliyorum. hatta win pc deki herhangi bir exe yi linux un
diskine atıp win pc den çalıştırabiliyorum. dos programının da çalışacağını
sanıyorum. fakat program verilerini klasik yolla .txt, .dat şeklinde linux
diskinde tutacaksa bu noktada fat16 rutinleri ile diske ulaşmada problemler
yaşayabilirsin. fakat linux makinadaki legal herhangi bir veritabanını
kullanacaksa/kullanabiliyorsa sorun olmayacağı kanatindeyim (sn.T.Özal'dan)
netekim (sn.K.Evren'den) ;))

bol linux lu günler dilerim.