[LINUX:23125] Re: News sorunuz..

From: Aldemir AKPINAR (aldemir@aldemir.cc.ankara.edu.tr)
Date: Tue 19 Dec 2000 - 09:48:12 EET

        Selamlar,

        Sorunuzu tam olarak anliayamadim ama cevaplamaya calisayim. Bir
news servera msg atarken grup_adi@makine seklinde mesaj atilmaz. illaki
boyle olsun isteniyorsa mail2news programini kullanmak gerekir. Cunku
sizin olusturdugunuz news grup u sendmaili hic bir sekilde baglamaz ve siz
grup_adi@makine diye bir mail atarsaniz sendmail sistemde boyle bir alias
yada kullanici arar boyle bir kullanicida bulamiyacagi icin msg i geri
gonderir tabi bir de hata msg i ile beraber. News servera msg atmak icin
outlook express netscape messenger gibi programlarda news server ayarlari
yapmaniz gerekir. Yoksa serverda bir problem oldugunu pek sanmiyorum

Saygilarimla
Aldemir AKPINAR