[LINUX:23117] sözlük hazır

From: ali (ali_vardar@yahoo.com)
Date: Tue 19 Dec 2000 - 03:24:10 EET

4 gün dedim ama oturdum aksam tamamladım sayfaya yeni linkler ve
sozluk programını yerlestırdım. geleceklinux dagıtımı ile birlikte hazır olacak
gelecktir.
dataları temin eden Görkem ÇETIN'e teşekkür ederim.

gtksistem.virtualave.net adresinden alabilirsiniz.

Gtk ile ugrasanların bu sayfadaki uygulamalra destek vermesini bekliyorum.

sonucta hepsi GNU

saygılarımla
m.ali vardar