[LINUX:23082] Re: LAN'i 1 km oteye nasil iletebiliriz ?

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Mon 18 Dec 2000 - 11:58:04 EET

RF telekomla degil telsiz genel mudurlugu ile alakali bir konudur.
kurarsaniz kimse farketmez aslinda ama birileri ihbar ederse diye
yada sadece yasalara uyan vatandaslar olarak olaya bakarsak

yerlesim yerleri icinde rf radyo yayini yapamazsiniz.

ancak iki binada tapulu kendi maliniz olan bir arazinin icinde ise
(ornegin kampus)
telsiz genel mudurlugune kampus ici telsiz network kuracagim diye
basvurursunuz ve bir ruhsat ucreti mukabilinde kendi networkunuzu
kurarsiniiz
ama dedigim gibi iki bina da kendi araziniz icinde olacak
eger iki bina arasinda baskalarina ait araziler, kamu araziler vs vs
var ise telsiz genelmudurlugu bu izni vermiyor (du) (belkide artik
degismistir benim bilgilerim yaklasik 8 ay 1 sene oncesine dayaniyor)