[LINUX:23075] Re: Linux kurulmuyor! (Evet, ne debian ne slackware)

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Mon 18 Dec 2000 - 06:49:39 EET

hemen soyleleyim

   gecenlerde bende slakware i yuklemek icin cektim iso yu burn ettim cd yi,
basladim kurmaya, tamam guzel kuruluyodu, tam gcc libarary i kurarken hata
verdi kesti isi, ayni isi tekrarlayinca da ayni hatayi gene verdi, tuttum
ikinci makinaya kurayim dedim ayni hata, tar file hatasiymis. acaba dedim
slakware in iso su mu yanlis sikistirilmis da bu hatayi veriyo diye
dusundum, gittim baska bir siteden cektim iso yu gene burn ettim neyse bu
sefer yuklerken gene baska bir dosyada hata verdi. sonra tuutum cd burnerin
hizini dusurdum 2x e tekrar burn ettim bu sefer o bozuk sandigim iso file
canavar gibi kuruldu.

  yani demek istedigim cd burn ederken bilgisayarinizdaki cpu islem
dalgalanmalirindan dolayi yuksek hizda burnlerde bazen dosyayi tam olarak
yazamiyor. ve kisa bir timeout suresi oldugu icinde cabuk geciyor, bu sefer
ya cd yi bozuk diye cikarip geri verir yada dosyayi istenmeyen bir sekilde
yazar, o da kullanirken hata verir. yani isin ozu dusuk hizda burn et cd yi.
neden bu kadar acik yazdigimi sorarsan da suphe etmeyesin diye.o kadar.