[LINUX:23072] Re: Linux kurulmuyor! (Evet, ne debian ne slackware)

From: sushie (sushie@turk.net)
Date: Mon 18 Dec 2000 - 03:44:06 EET

  ----- Original Message -----
  From: sushie
  To: Multiple recipients of list LINUX
  Sent: Monday, December 18, 2000 2:00 AM
  Subject: [LINUX:23067] Linux kurulmuyor! (Evet, ne debian ne slackware)

  Merhaba,

  Cok komik bir durumla karsi karsiyayim. Mesajlarimdan takip etmistiniz. Bundan sonra debian kullanmaya karar vermistim.

  Neyse, iso'lar cd ye yazildi. Kurmaya basladim, ne zaman ki "install kernel and sources" i sectim, hata verdi. Uncompressed unknow format gibisinden bir seyler, ama tam okunmuyordu arkada kaliyordu. Daha sonra cd'yi windowsa kopyaladim. windows'u mount edip harddiskten installation yapmaya calistim. yine ayni hatayi verdi.

  neyse, herhalde cd sorunludur dedim. (gerci iso dosyasi, debian.org'dan cekildi, cd ye yazildi ise sorun olmamasi lazim).

  slackware 7.1 duruyordu kosede. onu kurayim dedim. keyboard partition derken installationa geldik. ilk pakette hata verdi. tabii ki digerlerinde de. Hatayi tam kenara not almadim, birinde "tar" la ilgili bir hata verdi, birinde unknowed zip format, gzip gibi seyler soyledi. Kisaca dosyalar hatali dedi. Hem Slackware'de hem de debian'da bir sorun cikinca, cd lerde problem yok diye dusundum. Ama basimi kasidim, hala da kasiyorum, sorunun ne olabilecegini bulamadim. Spesifik bir hata olmadigindan dolayi internette de aratmadim.

  Bu konuda bir bilginiz varsa, ve benimle paylasirsaniz cok sevinirim.

  sevgiler.