[LINUX:23044] Re: LAN'i 1 km oteye nasil iletebiliriz ?

From: Murat Kaptan (murat.kaptan@superonline.com)
Date: Sun 17 Dec 2000 - 21:19:31 EET

Merhaba ,

Friday, December 15, 2000, 1:38:55 PM, sizin mesajiniz:

> [...]

AKY> mesajini listeci@bilkent.edu.tr adresine gonderiniz.
AKY> Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan kullanmayin.

En iyi cözüm bence RF, aralarinda yaklasik 1 km olan iki fabrikayi
birbirine bagladım ve 10 mb. ile gayet iyi calisiyor. Ayni antenleri
yaklasik 15 km mesafeden denedim ve 5 ms ping süresi gibi bir sonuc
aldim. isterseniz bu konuda yardimci olabilirim. Hem ayrica modem ve
router gibi cihazlari kullanmak zorunda kalmıyorsunuz. Arabirimden
cikan kabloyu direkt olarak hub'a giriyorsunuz ve workgroup olarak
çalisiyorsunuz. mac+ip adresleri ile çalistiginiz için de güvenlik iyi
sayilir.

--
Iyi Calismalar,
 Murat                            mailto:murat.kaptan@superonline.com