[LINUX:23034] Re: Harddiskimi nasıl birleştiririm?

From: Tanzer GENC (tgenc@yahoo.com)
Date: Fri 15 Dec 2000 - 16:32:37 EET

Selamlar,
sistemimizde RH 7.0 calisiyor Server da HP LH4. hemen hemen ayni ozelliklere
sahip LH3 server dan bir de NT makinemiz var onunda uzerinde SP6a li NT
Server var.
her iki makinedede raid karti var ve RAID 5 ile gayet guzel calisiyor tek
dezavantaji disk kapasitelerinin esit olmak zorunda olmasi.raid 5 ile toplam
disk kapasitesinin yaklasik 2/3 sini kullanabiliyorsunuz.her iki server ida
kurarken hic bir ayar gerektirmiyor sadece disk partition larini ayirip tek
diskmis gibi kuruluma devam ediyorsunuz. muthis tat verici bi olay.
bende kesinlikle yazilimla raid0 gibi bir teknolojiyi tavsiye etmiyorum.
bence de en iyisi bi raid karti alip tadini cikarmaktir.

kolay gelsin,
Tanzer GENC