[LINUX:22999] RE: [LINUX:22994] Re: [LINUX:22987] Re: Harddiskimi nasıl birleştiririm?

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Fri 15 Dec 2000 - 08:35:06 EET

daha NT diye bir isletim sistemi yok iken UNIX dunyasi bu isi
cozuyordu.
ve bu isin gercek adi Volume Set degil RAID dir.

raid 0 dan raid 5 e kadar degisik kategorilerde degisik seyler elde
edersiniz.

MS TCP/IP ye neden hala TCP/IP diyor onu anlamiyorum baksaniza kirk
yillik RAID e bile Volume Set adini vermisler.
:)