[LINUX:22991] Re: Win2k ve Linux

From: VASFI UYSAL (IT-MEB-ONS) (vasfi.uysal@turkcell.com.tr)
Date: Fri 15 Dec 2000 - 07:33:33 EET

selam

elinde linux un boot disketi varsa once w2k yada linux u kurmus olman hic
onemli diil
farzedelim once linux u kurdunuz liloyu master boot record a kurdunuz mbr ın
yerdegini alıp mesela mbr.sec ismi ile bu dosyayı w2k nın boot ini sine
ekleyip boot.ini den linux u acabilirsiniz
yada w2k yı kurduktan sonra boot disketinizle linuxu acıp liloyu yeniden
duzenleyebilirsiniz

yada liloyu linux partitionunuzun basına yazarsınız windowsuda kurduktam
sonra master boot recorda yazacagınız bir boot manager ile de
calısabilirsiniz. eger bunu yapmak isterseniz freebsd cd sinden cıkan os-bs
yi tavsiye edebilirim

kolay gelsin