[LINUX:22971] Re: windows kadar kolay...

From: sushie (sushie@turk.net)
Date: Thu 14 Dec 2000 - 21:42:54 EET

Merhaba,

Guzel yaziniz icin tesekkurler. Benim sadece bir noktaya eklemek istedigim
seyler var:

> (tabii
> ozellikle Amerikan pazari icin gecerli, bizde hala Professional IT staff
> gecinenlerin gozunde NT Makbul bir urun degeri tasimakta.)

Bu konuda benim bir tezim var.
Turkiye'de hala NT'nin lider olmasinin tek sebebi, bu ulkede yasayanlarin
Turk olmasi.

Bu bir saka degil, gercek. Heryerde Turkluk yaptigimiz gibi burda da
yapiyoruz. Eski bir NT'ci sayilabilirim. Bu yuzden bu konuda rahat yorum
yapiyorum:

Turk oldugumuzdan dolayi, AZ is, zar zor da olsa, tam calismasa da yuruyen
is. Bu bizim mantigimiz. NT'nin binlerce bugi mi var, cok mu down oluyor,
mavi ekran mi gelmis, raidler mi ucmus, ne olmussa olmus. Sorun degil,
sistem bir sekilde ilerliyor. VAR MI MCSE sertifikasi olan..... acele eleman
araniyor... 2 ayda MCSE sinavini vermis NT mavi ekrana dustugunde power
tusundan reboot yapabilecek IIS'de next next tuslarina basabilecek, mail
sunucu 120 kisiye geldigi zaman takildiginda pop servisini yeniden
baslatabilecek eleman araniyor.... Ey aahalliiii MCSE araniyor... backup
kartusunu takabilecek MCSE araniyorrrr....

Isin ironik yonunu biraz abartmis olabilirim, ama mumkunse NT gormek
istemiyorum. :))

iyi calismalar