[LINUX:22954] Re: LAN'i 1 km oteye nasil iletebiliriz ?

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Thu 14 Dec 2000 - 17:16:14 EET

wireless cozumlerde biraz beklemek lazim
bence.Cisconun bir semineri (pargem.com.tr'in sundugu
bir seminer) orda acizane baktimda cok yeterli bir
teknoloji degil. 11 mbit en yuksek mertebe buda ancak
cok sinirli(30 ile 120 metre) yerlerde sunuluyor.1km
icin ancak 1 yada 0.5 mbit veri transferi
yapilabiliyor.802.11b standarti bu hizi
sagliyormus.Ama seminer sonunda baktimda fiyatlar cok
pahali.Security isin icine girince fiyatlar biraz daha
 artiyor.Bence simdilik pek yanasmamak lazim wireless
lana.802.11a standartini beklemek lazim bence.

Ama ilgilenilirse ayrintili bilgi pargem.com.tr da
bulunabilir.Siteleri gercekten cok guzel ve cok harika
bilgiler var

Not: Benim pargemle hicbir alakam yok valla.Azcik
reklam koktu gibi :)

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> Liste arsivinin adresi:
> http://listweb.bilkent.edu.tr/