[LINUX:22915] Ynt:Re: Ynt:Re: Hangi Baglanti?

From: burak_bayraktar (burak_bayraktar@mynet.com)
Date: Thu 14 Dec 2000 - 07:08:01 EET

Bundan bir haberim yokdu. ilk defa sizden duyuyorum. öyle olursa ben
dial-up geri dönerim belkide :) cunku bu kablo netde isime gelmeyen
cok hassas noktalar var. hersey hiz demek degil cunku. ama birde hizi
dusururlerse. yani dediginiz gibi olursa. sanmiyorumki o zaman fazla
bir abonesi olsun.
Ama malesef modemi satma gibi bir girisim yabamiyoruz sadece
devredebiliyoruz. (devredecek birini bulabilirsek tabi :)
su an hersey yolunda gidiyor. bundan sonrasi allah kerim. umarim
yaniliyorsunuzdur :) dediginiz gibi olmaz :)

Saygilarimla,
iyi calismalar