[LINUX:22912] Re: kvintv

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Thu 14 Dec 2000 - 05:44:49 EET

walla arkadslar tomsrtbt denen seyi bulun ve guzel bir sys bootup diski
yapin sonra her turlu linux sistemine sifresiz girersiniz. ondan sonra da ne
yapacaksaniz diskleri teker teker mount edip filelere erisip yaparsiniz.
alin size guzel bir sistem exploidin araci...walla ben kac tane sistemi
bozulan linuz boxumu bunla tamir ettim..