[LINUX:22891] Re: ProtesToCEP servisi..

From: Cem KANIÖZ (cem@efes.net.tr)
Date: Wed 13 Dec 2000 - 14:43:44 EET

Evet ama bence bi kac sorun var!

1. biz halk olarak bu cep telefonundan vazgecemeyen bir milletiz
2. Turkiye ekenomik dengesizlikler ulkesi ve yapılan uygulamalar dusunulen
sonuclari doğurmuyor. Biraz açarsak konuyu:

ekonomi biraz bozulunca faizler yuzde 1700 (gecelik repo)lere kadar
cikiyormu bu ülkede cikiyor bunun diger yuzunde su oluyor bu da ik hafta
once basıma gelen bır olay ortagi bulundugum sirketin is bankasından yuzde
40 ile kullandigi kredinin faizinin yüzde 180 e cıkarıldıgını faxlamis

demek istediğim bu yapilmasını önerdiginiz sey tcell yada telsim in genel
giderlerini arttırmakta bunuda sonunda gene evirip cevirip bize
gazliyacaklardir yukarıdaki ornekte oldugu gibi

3. birde kapatmayın pilini cıkarın gibi bi mantık var yok uydudan aricak
boylece daha cok zarar edecek bilemiyorum teknik olarak oyle olup olmadigini
ama eger oyle ise bunu teklif etmek bence vatan hainliginden baska birsey
olamaz nedenmi?

paramizi gavura teslim etmekten farkı yok cunku neden ? Turkiyede ne uydu
teknolojisi ne de uydu atacak teknoloji var ya kiralık yada sonucta omru 10
sene olan uyduları var bu uydu kullanımları için disarıya para odemiyormuyuz
o uydulara ulasmak ıcın kara line larına kira odemiyormuyuz ?

4. sonuuc olarak ofkeyle kalkan zararla oturur birseyler yapmadan once
dusunmek lazım iyicene

5. Turkcell ve Telsim ile ayda 100-150 milyonluk faturalar ödememin
haricinde hiçbir bagim yoktur.

sevgiler saygilar