[LINUX:22877] Ynt:Re: Hangi Baglanti?

From: burak_bayraktar (burak_bayraktar@mynet.com)
Date: Wed 13 Dec 2000 - 12:19:21 EET

Ben kablo net kullaniyorum. Baya memnunum hizindan. özellikle ftp
sitelerinde cok hizli ornegin ftp.linux.org.tr ucuyo resmen (48k
ile 10k arasinda ucuyo yane) bir kotu huyu var oda siteye göre
download hizi artiyo yada yavasliyo. kimi downloadlarda 10k ile
cekerken kimi sitelerde ise 25-30 falan oluyor. gftp yane ftp ile bir
sey göndermeye kalkdiginizda 10-15 k arasinda gidip geliyo.
bende evde tek basima kullaniyorum. baya iyi

Saygilarimla,
iyi calismalar