[LINUX:22874] Re: Hangi Baglanti?

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Wed 13 Dec 2000 - 10:23:14 EET

Selamlar..

On Tue, 12 December 2000, Mert ESSIZ wrote:

> Herkese Merhaba,
>
> Aranizda hic Kablonet kullanicisi olan veya performansi hakkinda bilgi
> sahibi olan var mi? Abone olmayi dusunurken netten cok dustugu ve cok fazla
> hacker attack oldugu yolunda duyumlar aldim. Acaba gercekten oyle mi?
>
> Eger oyle ise, lease line haricinde, kablonetten baska benzer bir alternatif
> var mi?(Eve lease line simdilik biraz abarti olabilir:))

2 veya 3 Modem kullan, hatta 4 tane birden. Eger evde kullanmayi dusunursen, modemleri sadece gerektigi zaman kullanirsin, daha ucuz olur. Fakat pesin pesin soyleyeyim, ftp download hizi pek fazla artmiyor. Ama web roket gibi oluyor.. Yok ben download meraklisiyim, yeni Linuxlarin ISO'larini hemen indirmem lazim vs. diyorsan, Dexar gibi broadcast received bir uydu sistemi dusunebilirsin. Bu sistem bazi sitelerde hizi kisa sure icinde olsa 340-350K ya kadar cikariyor. Fakat RedHat'ten o kadar ugrastik, 115K ustune cikamadik.

Saygi ve sevgiler..

Find the best deals on the web at AltaVista Shopping!
http://www.shopping.altavista.com