[LINUX:22873] Re: Ekran Karti sorunu

From: Murat Gezer (Elit Software) (murat_gezer@elitsoft.com.tr)
Date: Wed 13 Dec 2000 - 10:09:23 EET

Merhaba,

1- sax komutunu dene. Genellikle destekledigi butun kartlari buluyor.
2- XF86Config ile kurmayi dene.
3- Belki senin ekran kartinin driveri yoksa diye adresine git ve yeni
XFree86 version 4.01konusunda hangi doyalari cekmen gerektigine bak
http://sdb.suse.de/en/sdb/html/wessels_how_to_install_XF401.html

4- SUSE'ni upgrade et :))

               Murat Gezer
              R&D Manager