[LINUX:22843] Redhat 7.0

From: Omer Cetin (omerce@kargotek.com)
Date: Tue 12 Dec 2000 - 12:02:34 EET

Redhat ın sayfasından redhat7.0 ı indirme girişiminde bulundum 2 gün önceye
kadar çak rahat inen cd1 i şimdi indire bilmem için benden parola istiyor
bunun ilgili bi fikri olan varmı? ben mi kafayı yedim yoksa normal bişey
bana mı anormal geliyor işin güzel yanıda benden parola isteyen redhat arada
bi inmeye devam ediyor bu başına gelen varsa nasıl aştığını bana anlata
bilirmi

Herkeze Kolay Gelsin