[LINUX:22830] Re: kvintv

From: Dogan ZORLU (dogan@grup.com.tr)
Date: Tue 12 Dec 2000 - 08:33:17 EET

Vasfi bey,

bu durum genellikle bttv icin card degiskeni yanlis deger aldiginda
olusuyor. bttv modulunu card=0 olarak bir kez dener misiniz ? Misal
bendeki avermedia da card=18 gibi bir deger (ki avermedia icin bu deger
verilmis) dogru duzgun calismazken card=0 duzgun calisiyor. Bu ayni
zamanda ses alamama gibi bir sonuca da neden oluyor..

Dogan Zorlu
Grup Software, Izmir

On Tue, 12 Dec 2000,
VASFI UYSAL (IT-MEB-ONS) wrote:

> Merhabalar Arkadaslar
>
> Butun hafta sonu kvintv ile ugrasip hic goruntu alamamak acayip derecede
> moralimi bozdu:(( Program calisiyor ama kanal aradikca hicbir sey bulamiyor
> PAL , SECAM , NTSC yi hatta tum ulkeleri denedim yine bir sonuc yok .
> Bu programi calistirip kullanabileniniz mutlaka vardir bu channel listesini
> eger bir dosya falan icerisinde tutyor ise bu dosyayi bana gonderecek
> arkadasa minnettar kalacagim.
>
> Saygilarimla
>
> - Vasfi UYSAL

Dogan ZORLU,
Grup Software Ltd., Izmir/Turkey

Phone: +90 232 255 4175 Fax: +90 232 261 4640