[LINUX:22824] Re: kvintv

From: Murat Gezer (Elit Software) (murat_gezer@elitsoft.com.tr)
Date: Tue 12 Dec 2000 - 07:16:41 EET

Merhaba

yapman gereken conf.modules dosyasina gerekli ayarlari yapmak. Kullandigin
ekran kartinin tuner ve markasini bilmen lazim bununiçin. Detayli bilgiyi
bttv adli dosyada bulabilirsin.
yada basitcene

insmod bttv card=0 pll=1 radio=0
insmod tuner type=5

diyebilirsin

card=0 ;otomatik bul anlaminda ama flyvideo da ise yaramiyor (SUSE de
flyvideo 30)
radio=0/1 radyo karti var yok
pll=1 genellikle her tv kartina geçerli (0-2) arasi deger
tuner type=5 philips pal modu

ama ayrintili bilgiyi bttv driverinin dokümaninda bulabilirsin.
               Murat Gezer
              R&D Manager
                Elit Software
e-mail: murat_gezer@elitsoft.com.tr