[LINUX:22810] Re: Ynt: mount /dev/eth0 ??????

From: Hakan Koseoglu (hakan@prosoft.com.tr)
Date: Mon 11 Dec 2000 - 16:18:30 EET

bash$ lsmod |grep smbfs
smbfs 25556 3 (autoclean)

bash$ mount |grep smbfs
//deniz/hakan on /mnt10 type smbfs (0)
//nt/c on /mnt11 type smbfs (0)
//nt/d on /mnt12 type smbfs (0)

Oluyor yani...
Komutu daha once yazmistim, smbfs modulunu insert etmeniz sart degil,
otomatikman o gerceklesecektir.

mount -t smbfs -o username=isim,password=sifre //kaynak/share
/mount_noktasi