[LINUX:22805] RE: PHP veya Java

From: Dogan ZORLU (dogan@grup.com.tr)
Date: Mon 11 Dec 2000 - 15:33:55 EET

Yeri burasi degil ama kisaca soyle yapabilirsiniz...

Ara butonu ile ayni formu cagirdiginizda isset(fonksiyon) fonksiyonu size
true donecektir. Eger true ise su degerle bunu bul gibi bir islem yapiniz.
Sonra da field degerlerini bu recordsetle gelen degerlere set ediniz.

Daha iyisi bir php tutarial okuyunuz..

Dogan Zorlu,
Grup Software Ltd., Izmir