[LINUX:22784] Re: En iyi linux

From: Barış Anka (bankay@tapu.gov.tr)
Date: Mon 11 Dec 2000 - 09:29:43 EET

selam..

daha önce sorulan bu tip sorulara arkaşlar en iyi linux diye bir şey
olmadığını.en iyi linuxun en iyi hakim olduğun paket olduğunu
söylemişlerdi.. katılmamak elde değil..

benim tavsiyem kısa bir süre önce linux kullanmaya başlamış birisi olarak
mandrake denemen. kullanımı daha rahat. sonra linux konusun da deneyim
kazandıkca ceşitli paketleri denersin.. farkı kendin görürsün..ben şuan
redhat 6.2 kullanıyorum ama mandrake 7.2 de denemek istiyorum.
ileri seviyelerdeki arkadaşlar genelde slacware, redhat,
suse ve debian kullanıyorlar
tabi bunlar benim düşüncelerim.

bütün arkadaşlara iyi calişmalar..