[LINUX:22781] RE: 22745] Re: Redhat 7 ve nvidia

From: mehmet kizilsakal (Mehmet.Kizilsakal@unilever.com)
Date: Mon 11 Dec 2000 - 08:11:24 EET

kernel 2.4 betalarini denemişmiydin.

-----Original Message-----
From: Onur Kucuk [SMTP:okucuk@yahoo.com]
Sent: Friday, December 08, 2000 10:31 PM
To: Multiple recipients of list LINUX
Subject: [LINUX:22745] Re: Redhat 7 ve nvidia

--- mehmet kizilsakal <Mehmet.Kizilsakal@unilever.com>
wrote:
> rh7.0 da herhangi bir rpm kurabilen varmı ki?
> memory
>

> Redhat 7 de nvidia nin xfree 4.0.1 icin olan 0.95
> versiyon driverlarini tanitan var mi acaba ? Compile
> da problem cikariyor mu ?

 Sorun rpm de degil, yeni dizin yapisinda sanirim :)
Ama benim problemimle ilgili dizinler degismedi
rh7'de...

 Bu arada, problemimi buldum, ama hic bir yerde ne
bilgi bulabiliyorum, ne de yardim...

 i815 board da, onboard ekran kartinin yerine, agp
slota baska bir agp kart taktiginiz zaman, yeni kernel
lerde ( >2.2.16 sanirim ) agpgart sacmaliyor!

 i815 i buluyor, ama asil kartimi bulamiyor...

 Bana bu konuda yardim edebilecek, yol gosterebilecek,
oneri de bulunabilecek var mi? En azindan nerelerde
arastirabilirim? hic bir yerde bu problemle ilgili bir
sey bulamadim, sanki sadece benim basima gelmis !

 En azindan bunu bi yerlere bildirmem gerekli degil
mi? Bu kim ya da neresi olmali ?