[LINUX:22757] mount /dev/eth0 ??????

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Sun 10 Dec 2000 - 10:21:14 EET

selam arkadaslar,

    calistigim LAN sisteminde, NT, 2000, Solaris, Linux, BSDI gibi cesitli
sistemler mevcut. bunlarin herbiri ayni domain adi altinda dagitilmis
durumda. fakat windowslar kendi aralarinda birbirlerini ve unixlerde kendi
aralarinda birbirlerini goruyorlar. fakat benim yapmak istedigim her bir
serverin bir IP numarasi olduguna gore ben TCP/IP yolu ile bir linux
makinasinda windows makinalarini gormek istiyorum.

   Aslinda bunu ayni makina uzerinde farkli partisyonlarda olunca

   mount -t vfat /dev/hda1 /mnt/windows

   diyerek yapabiliyoruz..

   Fakat ben burada device olarak eth0 i kullanarak bir ip numarasindan bir
directoryi kendi linux makinamda bir directorye baglamak istiyorum. Boyle
bir sey mumkun mu? Yani,

   mount -t vfat /dev/eth0:ipnumarasi:/dir /mnt/AComputer

   seklinde (yada benzeri sekilde bir syntax ile) mumkunmu? Ben denedim
beceremedim. Ama belki daha once deneyen yada benden daha iyi olan birileri
muhakkak vardir...

   Unutmayin hedef makina Windows NT benim makinam ise Linux olacak.

   Simdiden tesekkurler...

   Murtix...