[LINUX:22738] RE: squid ve apache

From: Dogan ZORLU (dogan@grup.com.tr)
Date: Fri 08 Dec 2000 - 11:13:48 EET

Burada birseyi gozden kaciriyorsunuz... Server in input chainlerine hedef
adres in portu 80 olursa diye tanimliyoruz... Yani bu forward edilen ya da
masq edilen bir durum icin gecerli olacaktir. Input chain de kaynak adresin
portu 80 verilseydi sorun cikardi.

Ben transparent olarak server da squid calistiriyorum ve ayni zamanda 80
portundan da apache birkac ayri hizmet veriyor. Eger sorun hala devam
ediyorsa bana bir private mail atiniz.. Bendeki konfigurasyonu size
gondereyim..

Dogan Zorlu.