[LINUX:22719] Re: C&C++ icin Compiler

From: Erol Ozcan (eozcan@superonline.com)
Date: Fri 08 Dec 2000 - 00:10:01 EET

> Bir compiler yada KWrite dan daha etkin sekilde kullanabilecegim bir
> editor ariyorum Linux uzerinde C C++ kodlarimi compile etmek ve debug
> icin.. yani ctrl+f9 a bastigimda DOS uzerinde program yapan arkadaslarin
> aliskin oldugu gibi programi derleyip mevcut hatalari bana gostersin
> istiyorum ve elbette highlight vs.. bir cok editor denedim fakat
> aradigimi bulamadim pek belki daha once bu konuda arastirma yapmis

  Dediklerini ve daha fazlasini Xemacs ile yapabilirsin. Kullanimina alisman
biraz zaman alabilir ama Linux/Unix te program yazacaksan bedava ve kaliteli
olan en iyi editor oldugundan buna deger..

> kisiler yardimci olabilir diye dusundum.. eger DOS uzerinde Borland
> C/C++ kullanip daha sonrada Linuxta aradigini bulan birileri yada bu
> konuda fikri olan insanlar varsa pek sevinecegim.. saygilar, iyi
> calismalar..

Bu arada Borland in Linux icin Delphi tabanli Kylix kod adli RAD toolu bir kac
aya kadar piyasaya cikmis olacak. O zaman Linux kaliteli RAD eksikligide
kapanmis olacak.

iyi calismalar...
Erol Ozcan