[LINUX:22706] [i815] ve yeni dagitimlar

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Thu 07 Dec 2000 - 15:33:37 EET

 Merhabalar

 I815 anakartim var. Bu kartlar uzerinde onboard i815
ekran karti gelmekte. AGP yuvasi da oldugu icin bir
agp ekran karti takabiliyorsunuz, tabii ki i815 ekran
kartini disable edince (otomatik)

 Cok cesitli dagitimlarda kurmus olmama ragmen, nvidia
nin kernel modulunu redhat 7 ve mandkrake 7.2 de
kuramiyorum. Yeni kernelden mi, yoksa problem baska
birseyden mi bilemiyorum ama ne source ne de RPM ise
yaramiyor.

 Anladigim kadariyla sorun, agpgart.o modulunun
yukenmesinde. NVdriver modulu compile ediliyor, ama
yuklenirken agpgart i yukeyip ondan bazi verileri
(memory adress? ) almaya calisiyor,ama nafile.
NVdriver i yuklerken de, agpgart i ben kendim
yuklemeye calistigimda da karsima
` Detected an Intel i815, but could not find the
secondary device ` cikiyor.

 Internette bu problemle ilgili ne yapabilirim? Cok
arastirdim ama sanki bu sorunla karsilasan bir tek
benim.

 Tesekkur ederim

                                 Onur