[LINUX:22703] squid ve apache

From: Alper Oguz (alper@showtv.com.tr)
Date: Thu 07 Dec 2000 - 11:41:49 EET

Merhaba

Squid calisan bir makinada ayni anda apache'yi calistirmak mumkun mu? Ben
transparent proxy kullaniyorum ve 80 portuna gidenleri 3128'e yonlendiriyorum.
Acaba disaridan 80'e gelen isteklere squid'in dokunmamasi icin squid'e ya da
ipchains'a nasil bir kural yazmali?

Gorusuruz

--
 Alper Oguz    alper@showtv.com.tr