[LINUX:22700] RE: 22469] FW: PROTESTO

From: Ceyhun Kirmizitas (ceyhun@olympos.gen.tr)
Date: Thu 07 Dec 2000 - 09:27:03 EET

Mehmet arkadasa katilmamak icten deil..Bu sekilde sanirim kimse bi sonuca
ulasamaz..Kaldiki zamanin birindede cep telefonlarina mesaj geliyordu
emaillere ek olarak..Neymis cebe gelen mesajda bu mesaji 5 arkadainiza
daha yollayin deniyordu..Ve boylece biz Turkcell i biraz daha zengin
edecektik..

Lutfen biraz dikkat arkadaslar..

Herkese iyi calismalar..