[LINUX:22682] YNT: qmail&RELAY

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Wed 06 Dec 2000 - 12:26:52 EET

 <http://www.palomine.net/qmail/relaying.html>
http://www.palomine.net/qmail/relaying.html relaying ile ilgili hersey
burada....

Ilker G.

-----Özgün İleti-----
Kimden: Mehmet UZUNKOL [mailto:uzunkol@kaynet.net.tr]
Tarih: Wednesday, December 06, 2000 9:42 AM
Kime: Multiple recipients of list LINUX
Konu: [LINUX:22677] qmail&RELAY

Merhaba,

Qmaili kurdum ve çalıştırdım. Şu an inceliyorum.

Yardımcıl olan arkadaşlara çok teşekkür ederim.

Relay işlemlerini nereden yapıyoruz.

Teşekkürler....

Bu e-postada bulunan tüm fikir ve görüşler ve ekindeki dosyalar sadece adres
sahib(ler)ine ait olup, Sümerbank A.Ş hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.
The information contained in this E-Mail and any files transmitted with it
are intended solely for the use of the individual or entity to whom they are
addressed and do not reflect those of Sumerbank A.S.