[LINUX:22668] Re: squid raporlari

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Wed 06 Dec 2000 - 09:03:44 EET

Bunu Pedro tarafindan gelistirilen SQMGRLOG prog ile yapabilirsin. Istedigin
bu veriyi sana sagliyor ama tarih parametresini gunluk olarak veriyor. Yani
bir kullanici calisilan gunde, hangi sidelara gitmis, kac baglanti yapmis,
ne kadar byte dosya indirmis gibi ayrintilarda alabilirsin..Eger sen baz
olarak kullaniciyi alacagim diyorsan: *kotu*...bu oldukca zor olurdu. Cunku
rotate edilen butun dosyalar icinden kullanici bilgilerini arayip her
seferinde guncellemek gerekir. Eger denemediysen onerebilirim:

http://web.onda.com.br/orso/

Iyi calismalar..
Ilker G.

Bu e-postada bulunan tüm fikir ve görüşler ve ekindeki dosyalar sadece adres
sahib(ler)ine ait olup, Sümerbank A.Ş hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.
The information contained in this E-Mail and any files transmitted with it
are intended solely for the use of the individual or entity to whom they are
addressed and do not reflect those of Sumerbank A.S.