[LINUX:22666] squid raporlari

From: Kadir Leblebici (kadir@agribelsa.com)
Date: Wed 06 Dec 2000 - 08:02:36 EET

Merhabalar,
Redhat 6.2 kurulu bir sistemde squid kullaniyoruz. Yapmak istedigim ise
squid kullanarak kimler hangi siteleri ziyaret etmis bunlarin bir raporunu
gormek. Squid in sitesinde log analiz kismindi bir cok program indirdim ve
kurdum ama tam olarak istedigime yakin bir rapor bulamadim. Benim almak
istedigim rapor soyle olacak

kullanici adi tarih ziyaret ettigi site

aslinda cok basit ama bir turlu boyle rapor veren bir log analiz bulamadim.
inceledigim log analizler genellikler soyle rapor veriyor su kullanci su
kadar erisim yapmis
su adreslere su kadar kisi girmis gibi global veriler veriyor.

Bu konuda yardimlariniz bekliyorum.
Tesekkurler

Kadir Leblebici